اجمل واحلى واحدث رسائل تهنئة للعام الجديد 2013

اجمل واحلى واحدث رسائل  تهنئة للعام الجديد 2013


 *للغالين بس اللي أحبهم و يحبوني كل عام و أنت بخير بالسنة الجديدة
*أنت 1000 وردة+700تحية+ 300مبروك+12 باقات ورد = 2013 سنة حلوة
*قبل تنشغل جميع الخطوط والشبكة تصبح أخطبوط طوط طوط كل سنة وأنت مبسوط
*كل ساعه كل يوم كل أسبوع كل شهر كل عام و انتم بألف خير
*أنا رسالة جايه من إنسان قاعد وحدانى يفكر فيك كثير ويسلم عليك وبالسنة الجديدة 2013 بيهنيك
*أقدم لك عيدية إعتبرها عيدية براس السنة الميلادية بوسة لأحلى خدود وردية
*من قالك إني في عيدأو إني سعيد يوم أشوفك هوالعيد وكل عام وإنت بعمر جديد
* مرت سنة وجات سنة وراحت سنين وبتجي سنين وحبك بقلبي محفوظ وأمين وكل عام وإنت بخير
*مرت سنة بكل ما فيها و جت سنة أحلى ما فيها إنك لسة معاي فيها.
*لك 3 وردات: وردة تبوسك وردة تسلم عليك وردة تقولك كل عام و أنت بخير.
*حبنا مش غلطه, انا صقر وانت بطه, انا كتاب وانت شنطه, انا قلب وانت جلطه
*صوتك زى المطر وشك زى القمر واذا اتكلمت بحس ان عندك جنون البقر
* أنت الجمال أنت الدلال أنت الغزال أنت العشره منك بريال
* تعلن شركة حمودة للالبان عن هروب 150 بقرة يا ريت تكبر عقلك و ترجع
*  لو خيرونى بين حبك ومال قارون هاختار مال قارون sorry الحياه صعبه
*لا رنات ولا رسائل ولا سؤال فيا .لو كنت ربيت كلب كان هوهو عليا
* تعلن وزارة الصحة عن مجنون هارب بس وربنا عشان العشرة الي بينا ما فتنت
*تيجى فجأة على بالى أضيع يتشقلب حالى واجرى على بصلة واقول ريحة الغالى
*مع آخر لحظات راس السنة نطفي شموع ونشعل شموع نتمى لكم سنة حب بلا دموع.
*لأن ولأول مره , حصريا , وعلى شاشة تليفونك , وقبل كل الناس , كل سنه وأنت طيب
*تليفونى مسكين حرارته اربعين وعنده عقدة لازم يعاكس الحلوين ويقولهم كل سنة وانتم طيبين
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment